Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Navigate / search

Twee maanden na een sessie

Maandag 26 november 2012. Deze week kwam een reactie binnen van één van onze coachees.  We hebben deze zomer één sessie gedaan over het werken met en leiden van professionals in teams.

Twee maanden na mijn eerste Indra-coaching kan ik concluderen dat het inzicht dat Amor en Inge me gegeven hebben, me daadwerkelijk verder heeft geholpen. Tijdens de sessie in de bak werd ik me ervan bewust dat ik alle problemen van mijn organisatie veel te veel in mijn eentje aan het oplossen ben. Omdat ik me daar als eindverantwoordelijke nu eenmaal toe geroepen voel. En dat terwijl de sleutel voor succes gewoon ligt in het samen doen. In het leggen van verbindingen tussen en met mensen en uitdagingen. Het delen van mijn zorgen en beslommeringen met mijn medewerkers voelt goed en doet hen bovendien opbloeien omdat een beroep gedaan wordt op al hun kwaliteiten. Hoe eenvoudig kan het zijn? En hoe bijzonder om dit inzicht via paardencoaching te hebben verkregen. Nogmaals heel erg bedankt!

Zouden wij dit ook kunnen leren?

Dit was een vraag van een van onze coachees na zijn interactie met paarden tijdens het coachen. Het ging over bewust werken met non-verbale communicatie en de effecten van je eigen energie op anderen.

Deze maand is het zes jaar geleden dat honderden paarden in Marum gered werden. In de nacht van dinsdag 31 oktober op woensdag 1 november 2006 werd achter de zeedijk bij Marum (Frl) een grote groep paarden ingesloten door het water. Drie dagen lang stonden ze op een eilandje en trotseerden ze kou en isolement. Lees verder

De verbeelding

Op 26 oktober 2012 gaat onze website Indra Coachen met Paarden online. Het was een heel proces alvorens het zover was. Een proces waarbij ideeën, kennis, vaardigheden, ervaringen met de paarden en overtuigingen verwoord en verbeeld moeten worden in een aanbod en een site. Daarbij moesten we ons afvragen: wie willen we zijn voor onze klanten, wat kunnen we bieden, wat kunnen we hen laten ervaren en hoe kunnen wij hen begeleiden op hun pad naar inzichten en groei? Lees verder